Upravljanje kvatitetom: Kvaliteta - karika koja nedostaje Grafičko oblikovanje i priprema za tisak
Knjiga predstavlja uvod u suvremeni pristup kvaliteti. Naime, u drugoj polovini dvadesetog stoljeća čovječanstvo je učinilo veliki korak naprijed u svim oblastima života i stvaranja. Taj korak ka novom (XXI) stoljeću, odnosno neposredni put u treći milenij, odlikuju brojna dostignuća u svim oblastima znanosti, tehnike ili umjetnosti na primjer, ali ga odlikuju i značajne globalne promjene: političke, društvene, ekonomske… Ipak u okviru istih generirano je i općenito je prihvaćeno mišljenje da je u posljednjih dvadesetak godina potpuno nov pristup kvaliteti proizvoda i usluga, suštinski najveći domet u globalnom nastojanju da se unaprijedi kvaliteta života suvremenog čovjeka. Osnova razmatranja i konkretnih aktivnosti u oblasti kvaliteta proizvoda i usluga koja je obrađena u ovoj knjizi čine objektivan i multidisciplinarni pristup problematici.
Uz to, nova znanstvena saznanja, kao i impresivan razvoj analitičkih metoda, instrumentalne tehnike, informacionih sistema i tehnologija, omogućavaju uspješnu realizaciju suvremene koncepcije o integralnosti kvalitete. Ovo omogućava afirmaciju nove poslovne strategije o upravljanju (Quality management, QM), osiguranju (Quality Assurance, QA), unaprjeđenju (Quality Improvement, QI) i kontroli kvaliteta (Quality Control, QC), odnosno putem precizno definiranog i dokumentiranog sistema kvalitete (Quality System, QS).
This Post Has 0 Comments